BANEÅPNING

Vi er glade for å kunne meddele at i morgen åpner vi golfbanen for sesongen 2021. Det er åpent for spill fra kl. 15.00 i morgen og fra kl. 11.00 både lørdag og søndag. Det er spådd nattefrost i helgen, så derfor er det ikke mulig å spille før kl. 11.00. Alle som ønsker å spille må booke starttid i golfbox. Driving range er også åpen, benyttes 20-kroner mynt.

Forholdene på banen er ganske bra til å være så tidlig, men det er fortsatt noen flekker med snø igjen på fairway på hull 2, 10 og 11. På hull 11 er det vintergreen da hele greenen fortsatt er dekt av snø. Etter utslaget på hull 4 er det noe snø i veien, så vær forsiktig når du går der. På greenene er det en del sand for å beskytte gresset så tidlig på sesongen, men det er helt greit å putte på.

Proshopen vil være åpen fredag fra 15.00, lørdag og søndag fra 10.30. Med tanke på smittevern kan det kun være maks 5 personer inne i proshopen samtidig. Du må også huske på å bruke munnbind hvis du skal inn i proshopen i tillegg til å sprite hender.

Velkommen til sesongåpning på Land Golfklubb.