Videreføring av tilbud v/innmelding

Tilbud til nye medlemmer Land og Hadeland sesongen 2024.

Vi ønsker at flest mulig skal få mulighet til å prøve golf og oppdage hvor fantastisk sport/aktivitet det er å utøve på vår flotte bane ved Randsfjorden Vi viderefører derfor det gode tilbudet til alle nye medlemmer med tilknytning til Land og Hadeland, kr. 1500,-. Tilbudet gjelder også hytteeiere. Det gjelder førstegangs innmelding, men tidligere medlemmer kan også benytte tilbudet dersom det er minst fem år siden du sist var medlem hos oss. Benytt vårt innmeldingsskjema ved ønske om medlemskap.

Medlemskapet første år inkluderer fritt spill for de som ønsker å starte med golf. Juniorer betaler bare kr. 600,-. Gjelder alle år så lenge man er junior (inntil fylt 19 år)

Første kurs i år går lørdag 4. mai og søndag 5. mai. Kurset inneholder golf i teori og praksis og varer fra 10-16 begge dager. Det vil også bli satt opp kurs senere i sesongen. Kurset er en engangskostnad og koster kr. 1000,-.